Salam semua..
Hari ni saya akan berkongsi aktiviti yang ada dalam kelab kami..
Kami akan adakan walk 3ribu langkah untuk customer dan bukan customer setiap pagi di kelab..
Aerobik juga kami adakan pada setiap malam selasa & malam sabtu..
Tujuan nya adalah untuk memberi kesedaran & tunjuk ajar cara senaman & aerobik yang betul..
Pada sesiapa yang berminat nk join..jom la!!
Welcome to my CLUB!! haha..
Tiada ulasan:
Catat Ulasan