Salam Semua..
Kali ni exsited nak share testimoni terbaru dari customer saya..nama die Kak Rodziah..sya da terbiasa panggil die kakak sebab masa mula2 perkenalan sya ingat die lbih tua dari saya..tapi ble saya tya umur n ukuran tinggi untuk rekod timbang terkejut rupanya umur die baru 27thn..Jadi sampai sekarang saya da terbiasa panggil die kakak..Saya respek kat Rodziah ni sebab die seorang yang konsisten,btul2 jaga makan sebab nk kurus..
Dalam masa 52hari je die dapat turunkan berat badannya sbnyak 18kg..peratus lemak nye pun sekarang da tinggal 50.8%..Die perlu dapatkan berat badan ideal iaitu 50kg..Saya percaya dengan adanya produk yang hebat & Jurulatih yang juga hebat ni (hehe..masuk bakul angkat sendiri) & yang paling penting motivasi n disiplin yang tinggi dari dalam diri customer itu sendiri , sesiapa pun akan dapat berat ideal seperti yang di impikan..
Seperti kata pepatah " Dimana ada kemahuan , Disitu ada jalan "
" Nak seribu daya , tak nak seribu dalih "
Sampai sini dlu untuk kali ini.. :-)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan